¨ ericamichaela -

Jag blir så trött

Hej alla söta !

Jag har vart ute och gått varje kväll i en vecka nu. Sen har jag gjort situps och armhävningar. Känner mig superstolt !

Vill oxå skriva av mig litegrann. Är så otroligt trött på att allt jag gör säger eller skriver, de tycker någon är fel. Många bara klagar på mig på sistone. Jag fattar inte. Jag har ju typ slutat pratat med folk, jag orkar inte lyssna.
Men om de får er att må bättre, fortsätt då. Men hur skulle de kännas för er om alla bara klagade ? Tänk på de innan ni skriver eller säger något. Alla små saker bygger ett berg.

Jag ska fortsätta vara positiva Michis som mamma säger. :)
Men vissa gör de jävligt svårt för mig...





Kommentarer
Postat av: lina samuelsen

skit i dom som försöker trycka ner dig. Du är så underbar tjej miccis, glad att kunna vända mig till dig. <3 Och du vart en underbar kompis, du är guldvärd tjejen! <3

2010-12-16 @ 20:47:44
URL: http://saamuelsen.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0