¨ ericamichaela -

Tala till mig



Tala till mig.

Jag hörde trummorna på stan,
dom sa att du lämnat mig.
Jag hörde vad demonerna sa,
det är slut och ingen kan hjälpa dig.
Jag trodde jag sett det mesta,
det här var inte vad jag väntat mig.

Låt mig höra kärlekens tunga,
säg att du älskar mig.
Kärlekens tunga, kärlekens tunga,
aldrig skall jag glömma dig.

Tala till mig.

Jag hör alla steg i trappen.
Men inga går till min dörr.
Nu sitter du som en fjäril i natten ,
och pratar som vi gjorde förr.
Allt det där om att va på väg nånstans .
När man är tillbaks där allt började.


Du vill höra kärlekens tunga,
säga orden igen,.
Kärlekens tunga, kärlekens tunga,
aldrig skall du glömma mig.

Åh Jag älskar dig mer än du
nånsin kommer att få veta.
Lycka till med allt,
men du kommer att få leta.


Jag försöker att gå som en man,
nerför hjärtats ensamma gata.
Där kärlek och hat går hand i hand,
sitter jag och bara saknar dig.
Nu är allt sagt och gjort,
och jag kommer aldrig att få tillbaka dig.

Låt mig höra kärlekens tunga,
säg att du älskar mig.
Kärlekens tunga, kärlekens tunga,
aldrig skall jag glömma dig.

Tala till mig
Tala till mig
Tala till mig
Tala till mig

Jag försöker att gå som en man.
Nerför hjärtats ensamma gata.

Gammal låt, men så himla fin !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0