¨ ericamichaela -

Allt om ingenting..



White light moment - Tove Styrke

Godmorgon sötnosar!
Idag kan man nog säga att de va en sånhär dag när man inte ville gå upp ur sängen. Suck..
Precis innan jag vakna, drömde jag dessutom att jag höll på att bli dödad, för jag va en vampyr..(?)

Som jag sa igår, man kanske ska börja spela in helknasiga videosar. Så håll utkik, de kanske kommer en. ;)
Etfersom jag inte är så mycke för videoblogg så kanske de blir något roligt istället. För när man kollar på videobloggar, inget illa till någon, så blir de oftast lite tråkigt att lyssna på vad dom berättar att dom gjort. Om man inte gör något oväntat och kul i videon förståss. :)

Ikväll ska jag på bio med Jerry, Lollo och Lollos kille Daniel. Vi ska se Saw3D. Haha hoppas jag kommer ut därifrån levande:(!



Lollo och jag i Thailand i somras


Kommentarer
Postat av: guevacci

tack för feedbacken iaf =)

2010-11-04 @ 13:17:22
URL: http://guevacci.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0