¨ ericamichaela -

Färglös..

Klar hos tandregleraren nu. Dom satte in massa nya saker i munnen, typ dubbla trådar och en genomskinlig plast kedja. Så jag fick inte välja färg på snoddarna, förutom på två tänder där bak. :( Har ju haft rosa och lila färg på tandställningen för att göra de hela lite roligare haha. ;)

Jag undrar oxå vad de är med min lillasyster Rebecca. Hon är alltid med kompisar, typ aldrig hemma. Sen kanske hon kommer hem och ska hämta någonting. Då är hon helt stissig och konstig. Så aldeles nyss så sa hon till mig:
- Någon har bäddat min säng?
- Men ingen har ju vart hemma? sa jag då.
- Men jag har inte bäddat den :o! sa hon.
- Va äre med dig egentligen, du är ju skitkonstig! sa jag.
- Eller jag kanske drog till den lite när jag gick upp.. sa hon.

Man kan ju undra vad hon går på egentligen..


Kommentarer
Postat av: | B E A U T Y F R O M T H E I N S I D E |

Jag har inte fått välja färg på min tandställning, fast den åker snart bort, så jag kan inte börja klaga nu ;)

2010-11-03 @ 19:53:07
URL: http://caughtby.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0