¨ ericamichaela -

15 år och gravid..

Imorse vaknade, upptäckte att jag fortfarande inte fått min mens. Skulle ha fått den i Tisdags! :o Så jag googlade, och fick fram att man kunde bli gravid fast man åt p-piller. :S
Jag fick panik och stortjöt i säkert en timme. Ringde mamma och grina!:( Tankarna som gick va typ, 15 år och mamma, abort?! Förstår ni känslan?!

Jag satte mig och spelade The Sims2 haha, för att tänka på något annat. Och då som ett brev på posten, kom mensen! Jag har aldrig vart så lättad i hela mitt liv! :)

Haha vilket inlägg dethär blev, men men. De är ju ganska komiskt. ;-)

Dessutom tror jag att jag har fått en sjukdom, jag kollar på Wild Child igen!




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0