¨ ericamichaela -

Hello

Inatt har jag sovit lite bättre. Var bara vaken en timme inatt tror jag. Men då hade halsen svullnat upp ännu mer, så när jag försökte dricka vatten så kom de typ upp igen. Gick inte att svälja ! :( Så hade jag hög feber.

Men nu på morgonen när jag vaknade så låg ingen bredvid mig. Jag sover i mammas säng, för hon vill ha koll på mig eftersom jag kan få svårt att andas. Men iaf, de betydde ju att jag har sovit längre än kvart i sju! Haha de kändes riktigt bra. Sen så hade jag inte lika ont i halsen heller. Mamma sa att pencelinet (stavning) har börjat hjälpa lite redan. :-)

Jag kan inte säga att jag mår bra. Men bättre. :-)!

Efter bara tre tabletter är de bättre:-)!

En sjukbild. Ja gott folk, man är inte snygg när man är sjuk- ;)

Sen har jag oxå kommit på att jag jag har ganska lockigt hår haha. :-)


Hahah. :)


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0