¨ ericamichaela -

Stuck..

Gjorde nyss matteläxa, men har fastnat på de näst sista talet så jag tog en paus...


Idag talade matteläraren om för mig att jag hade super bra resultat på diagnosen och jag har gjort alla läxor. Så frågade han vad jag hade haft för tidigare betyg i matte, då sa jag VG. Han ba, fortsätt kämpa så är chansen stor att du får ett MVG. :-D Jag blev fett taggad att skärpa mig i skolan och kämpa upp alla betygen igen! Så från och med nu är jag pluggisen Michis. För jag har sänkt mig i Engelska och SO. Nu har jag bara fått G på proven. Jag hade alla VG förra året, förutom två som jag hade G i. Men nu så ska jag upp i VG i alla ämnen, och några MVG vill jag satsa på! KOM IGEN NU MICHIS!

Fick oxå veta resultatet på de oförberedda Spanska provet. MVG! :D

Måste leta rätt på vetekudden. Har super ont i nacken! :(

Snart kommer mamma hem och jag har inte plockat ur diskmaskinen. Vilken taskmört jag är. Men jag måste plugga haha ! :)


Kommentarer
Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

det är inte över än ;P

2010-10-18 @ 19:07:09
URL: http://guevacci.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0