¨ ericamichaela -

Tredje generationen

Ibland så tänker jag på massor av saker. Idag gick tankarna runt Sverigedemokraterna. Dom har tydligen förut sagt att de skulle skicka ut ända till tredje generationens invandrare. Min farfar kommer från Italien, min pappa är då andra generationen, och då är jag tredje. Så dom skulle alltså skicka mig till ett land jag aldrig besökt? De låter ju helt sinnessjukt!

En i de partiet hade oxå sagt, ''Man skulle ställa upp alla invandrare mot en vägg och sätta ett skott i pannan på var och en av dom''. Ärligt?! Vilken frisk människa säger så? Som min mamma sa, ska man då oxå dra alla män över samma kant. De är mest män som våldtar, ska man ställa alla män mot en vägg och sätta ett skott i pannan på dom oxå eller? De är samma sak.

Kände bara att jag behövde skriva av mig. Jag vet att många inte delar min åsikt, men nu vet ni vad jag tycker. Och jag står för min åsikt!




Kommentarer
Postat av: nadia

Det jag anser är intressant med den här diskussionen är att bara för att någon har röstat på SD så är dom inte med i partiet. SD får ta skit för vad deras väljare som enskild person gör eller säger. Hade en moderat gått ut och skjutit någon så hade det inte stått i tidningarna att "en moderat sköt en man igår". Men hade det varit någon som röstat på SD så hade dom dragit slutsatsen att han hade skjutit någon för att han hade röstat på SD.



Jag är inte svensk, och är självklart inte rasist. Men som så många andra så anser jag att sveriges invandrarpolitik inte funkar! Det är bara alla svenskar i landet lagom som inte vågar säga att det är någonting som inte funkar och som måste rättas till. Fattar inte dom andra partierna att det ligger en grund till varför folk röstade på SD och ser till att göra någonting åt det, så kommer SD få ännu fler röster vid nästa val!

2010-10-18 @ 21:37:43
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-18 @ 21:40:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0