¨ ericamichaela -

en gris? en ko? en tillbergabo...

Haha nej nu ska jag va snäll ! Kom precis hem efter en kväll i Tillberga. Vart en kväll hemma hos Theo med Danne, Jonte, Fredde och Theo :)

Dom verkade vara typ hungriga hela tiden ;)



Massa skratt ! Danne satt och va bombsäker på att köttfärsen var gammal för den luktade konstigt. Duktiga Theo och Jonte rullade faktiskt egna köttbullar ;)

Om ni undrar över glaset med ägg på första bilden så skulle Jonte och Fredde dricka ägg. Jonte spydde haha stackars. Men jag fick ju typ kväljningar av att bara tänka på ett ägg som rinner ner i strupen. :s

Nu sitter jag här och pratar i tele med min bästa vän Fredrik, som vi alltid gjorde förut. Love you !



Kommentarer
Postat av: Emma

Svar/ Tack :D Hur är de annars då? ^^

2010-09-25 @ 09:55:28
URL: http://ttypbadhairday.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0