¨ ericamichaela -

Fixad, till vad?

Nu har jag setat och lockat håret väldigt länge ! När man har lockat en lock då har en annan blivit rak :(
Men nu så är jag i alla fall nöjd :)! Men frågan är till vad jag har fixat mig ? :O Ingenting vad jag vet. Men då får jag väll bara gå runt och vara snygg då.. haha !

Snart ska mamma bara fixa sig. Sen ska vi åka och köpa donken. Även fast jag har gått upp grymt mycket i vikt. När jag slutade i fotboll lovade jag mig själv att springa hubborundan varje kväll. Ah hur länge höll de då ? TVÅ DAGAR ! SKÄRPNING MICHIS !



Här får ni en muppig bild. Men jag skiter i de för de fick bli den bilden idag. De är håret som är fint :)!

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0