¨ ericamichaela -

För mycke av de goda..

Ja nu i helgen har de blivit för mycket av de goda helt enkelt ! I fredags donken, sen igår pizza, godis och massa annat. Började oxå dagen med godis. Fy Michis !

Fredde åkte hem för en liten stund sen. Nu sitter jag här och väntar på att mamma och Thuva ska komma hem. Dom är och plockar svamp. Lite tomt utan dom faktiskt :( Men jag kommer att få med mami hela nästa vecka när jag ska praoa på hennes jobb. Jag gjorde de förra praoen oxå, men jag hittade ingen annnan prao den här gången (eller rättare sagt jag orkade inte leta). Men jag älskar att va med min mamma så de blir toppen :)!

Min underbara kissemisse ligger på stolen i vardagsrummet och sover. Så här låg han för några minuter sen innan han somna haha.


Jag älskar honom massor ! :*


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Tja, haft en bra helg? :) kram

2010-09-26 @ 13:10:20
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

härligt, jorå samma här^^ vart mest lugnt:P

2010-09-26 @ 13:18:04
URL: http://guevacci.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0