¨ ericamichaela -

Helg..

Nu har jag helg !:D Det var sista dagen på mammas jobb idag för jag är ledig imorgon. :)

Här är lite bilder från dagen :)!
Jag ska nog bli konstnär !
Orkade inte rotera bilden haha. De här paketet fick jag av Kicki idag. Jag har ju blivit kallad Jerry hela veckan ;)
Vrida på huvudet igen :)! Det här va inuti paketet. Sugrör med fruktrer som man vecklar ut på, Kinderägg (BIG LOVE), klubbor, en plasttrollslända, en grej som man sätter på tröjan som är en tapperhetsmedalj haha :), till sist, en markeringspenna som man ska peta med folk på som röker (?), fast den använde jag att kittla mamma och peta på henne när hon höll på att somna. ;) Man skulle ju kunna använda den till att peta i näsan med om man nu vill de..
Så här fin har jag vart hela veckan !

Nu ropar mamma att de är mat :)! Bloggar senare, ska lägga upp bild på vad jag köpte igår.


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0