¨ ericamichaela -

Kärlek, underbart, eller en mardröm..

Nu fick jag lust att skriva av mig litegranna !:)

Jag satt och tänkte på kärlek idag, haha. Jag har vart riktigt kär en gång i hela mitt liv tror jag. Lite andra småförälskelser har man väll haft, men riktigt kär en gång. De va i Jesper. Haha de är inget jag skäms för och han vet nog hur de är:) Då va jag så kär så jag vet inte vad !

Efter de, då har jag blivit jätte kinkig på killar. Eller inte på kilarna, men på själva känslan. Jag nöjer mig inte med lite pirr i magen. Men jag har börjat tänka, kommer jag få känna så igen ? Dum fråga egentligen. För de kommer jag väll, eller ? Varför kan jag inte bli kär i vem jag vill :O? Haha tänk vad lätt de skulle va :D!

Men nu är de inte så. Kärlek är de bästa som finns. Men de kan oxå va de värsta. Att bli sårad. De kan ta månader innan man ens kan tänka på annat!

Men dendär känslan när någon man älskar mest på jorden, säger de tre orden, jag älskar dig. Med en sån innerbörd att man bara vill krypa innanför skinnet på honom och stanna där resten av livet!

Nu har jag nog fått ur mig de mesta, kärlek, jag älskar de! Men är så jävla rädd att bli sårad igen.



Haha fin egobild!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

haha godis xd nej mat!

2010-09-27 @ 20:04:43
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

ahalyckos dig då ;)

2010-09-27 @ 20:06:14
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

haha det bra det ;)

2010-09-27 @ 20:11:41
URL: http://guevacci.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0