¨ ericamichaela -

Rubrik?

Nu sitter jag här färdifixad och klart. Ska snart åka med mamma och lämna Thuva sen vidare till hennes jobb. :)

Inatt drömde jag konstigaste drömmen ! :o Jag drömde att ett spöke hade tagit min mobil och smsade dumma saker till alla mina vänner haha !;) Sen hade han loggat in på min Facebook och skrivit massa skit oxå. Sen när spöket visade sig, då vare typ en fjortispojke haha ! :D Hjärnan får till de ibland. ;)

Idag på morgonen på mammas jobb så ska jag va med städerskan Eva. :) Jag va med henne när jag va liten och de va strejk så mamma va tvungen att ha oss på jobbet. När vi har städat där mamma jobbar, då ska vi gå till kraftkällarn. De är ett ställe där de är massor va bebisar :D

Nu ska jag gå och sätta på mig ytterkläderna. Fy va kallt de kommer va ute ! Orkar inte ta vinterjackan.. De får bli en stor sjal istället !



I vinter ska de bli upp till 35- minus förresten..


Kommentarer
Postat av: elin

35minus? shit alltså! :S låter sådär.. ;p

2010-09-30 @ 19:13:12
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0