¨ ericamichaela -

Är på sämst humör

Sämsta morgonen på länge. Den började bra men sen sög den kamel bajs.
Är på de värtsa humöret man kan va på. När man känner sig sådär arg så man bara vill slå någon. Jag har redan slagit sönder min papperskorg en gång i mitt liv, de hjälpte inte så mycket så jag tänker inte försöka med de igen. Jag cyklar till skolan med Beccis och ser om de blir bättre.

Jag trodde min familj hade fattat att man inte skulle börja duskutera på morgonen. Mamma säger jämt att man inte ska bråka med henne på morgonen. Men idag får du faktiskt erkänna mamma att de va du som startade bråket. Börja inte berätta för mig vad jag ska städa och att vi aldrig städar någongång, på morgonen när mitt humör inte är upplagt för bråk.

Hoppas alla är glada när dom kommer hem från skola och jobbet idag. Mitt humör i skolan kommer va sämst idag, och någon börjar diskutera med mig då kommer han/hon få höra.

Btw, från ingenstans. Jag är så otroligt trött på folk som bara klagar på andra men själv är så perfekta. Jag känner hur arg jag blir. Alla människor som dom inte tycker om, dom är bara mongo och dumma i huvudet. Jag får inte tycka saker om människor som dom inte tycker. Nej fy fan, flytta ut i skogen och bo ensamma era perfekta jävla grisar !







Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0