¨ ericamichaela -

Beautiful

Tjabba !

Nationella gick bra idag, eller de kändes bra iallfall ;). Beep testet så sprang jag till G, som jag skulle.
Ikväll får jag stå ut med hosta för att jag sprang när jag va förkyld. Haha..

Ja vad ska man skriva om en sånhär onsdags kväll. Hmm de står ganska still.

Jo en sak vet jag, jag vill ha en ny spegel. Eller så ska jag inte ha någon spegel. På sistone när jag kollar i spegeln så ser jag bara en tjock och äcklig tjej. Vettefan varför hon bor i min spegel. Fuck spegeln, eller mig själv som har tillåtit mig själv att gå upp så mycket att jag mår dåligt av de. Midjan och upp är okej, jag ska inte klaga. Men min feta rumpa och mina lår är inte som dom har vart. Och jag vill inte att någon annan ska ta åt sig och må dåligt nu, de är såhär jag känner. Till en viss del kan jag inte rå för min rumpa och mina lår, för så ser folk ut i min släkt.
Jaja, jag ska väl sluta gnälla. Bara den äckliga tjocka tjejen flyttar ur min spegel..





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0