¨ ericamichaela -

Du är ängeln som dom har förlorat i himlen

Hejhopp !

Igår så firade vi farfar som sagt. Hans systrar var där, som jag aldrig har träffat. Eller jo när jag va liten.
Mina fastrar va där också, Sofia som jag brukar träffa. Men sen också Ann som jag typ inte har träffat på flera år. Mina kusiner va där också. De va en kul kväll.

Idag blir det nog en lugn dag. Senare i (eller heter de på?) eftermiddag så ska jag hem till mamma. Ska försöka övertala henne att övningsköra lite med migg:). Får se om de kanske blir en springtur..

Puss !



Bilden är inte från idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker jätte myckettt som bloggen micckiicchh, fortsätt med den !! :)))

2011-04-03 @ 14:20:23

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0