¨ ericamichaela -

I miss u

Hello !

Skola idag som vanligt. När man skulle hem sen så höll man på att blåsa bort, de är klass ett varning ute tror jag. Inte så mycke, men de är ändå en varning ;).

Blir inget springande för mig idag. Eftersom att när man springer Hubborundan så springer man runt åkrar. Och där blåser de ju som att de vore orkan haha !

Förresten, jag somnade på kemin idag, vaknade av att någon klappa till mig på huvudet. Jag ba flög upp. Sen var lite av min dag förstörd. Blev sur av att vakna på de sättet.

Juste, jag glömmer ju att skriva massor. Efter skolan idag så åkte jag, mamma, Thuva och Beccis hem till farfar och lämnade salamin. Så fikade vi lite. Trevlans :)!




Haha de syns inte men de är klass 1 varning i Västmanland..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0