¨ ericamichaela -

I'm back !

Har inte vart så värst mycket bloggande dom senaste dagarna, eller ingen alls rättare sagt. Här kommer lite om varje dag !

FREDAG:
Dygnade hemma hos Marcus med Marcus, Marcus, Eddie och Jocke. Skrattade massor, bland annat åt den här videon !



LÖRDAG:
Saknade Carro och Jojjo kom hit och vi grillade i gropen på kvällen med lite folk. Vi sov kvar här.

SÖNDAG:
Jag Jojjo och Carro solade tills dom åkte hem. Senare på kvällen åkte jag hem till Carro. Sen kom Jojjo. Vi grillade med massa folk på kvällen/natten. Vart en trevlig avslutning på detta underbara påsklov !

MÅNDAG:
Slappade hela dagen för jag va helt död. Skönt de med !

IDAG:
Cyklade till skolan eftersom att busskortet har gått ut. Dog nästan för de blåste så mycket så man kom knappt fram ! :( Hemvägen var lättare med medvind, men när jag nästan hade kommit till gropenbacken(innan Hökåsen) så hoppar min kedja:'(! Haha stackars mig fick gå hem..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0