¨ ericamichaela -

Någon som vill ha gratis ?

Jag är medlem på buzzador. Och då får man prova olika saker. Nu fick jag hem Neutrogena Visibly Clear blackhead eliminating daily scrub. Haha de va ju ett kort namn ! Men nu har jag massa rabattkuponger och prover som mina kompisar ska prova och berätta för mig hur dom va. Så ska jag skicka in en rapport till dom om hur bra den va.
Så säg till om ni vill ha något ;)! Så måste jag typ fråga nå frågor till er å så haha. Men gratis är gott eller hur ;) ?




Kommentarer
Postat av: Lina Samuelsen

jag provar gärna ! :) <3

2011-04-01 @ 18:09:37
URL: http://saamuelsen.blogg.se/
Postat av: niklas franzen

trevligt att se att du får något...:)buzza på

2011-04-03 @ 14:42:59

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0