¨ ericamichaela -

Ont i benen

Hej hopp !

Igår solade jag ju med Lollo och Jojjo. Jag och Lollo solade lite innan Jojjo kom så jag solade i nästan 4 timmar. Haha nu är jag röd i ansiktet och har en ordentlig rand på bröstet och magen är lite brun. Känns så somrigt haha !

Igår kväll åkte jag, Jojjo och Jerry ner på stan och träffade Jocke. Vi satt vid hamnen tills Jojjo skulle hem vid halv tio. Då började jag, Jerry och Jocke att gå hem för vi inte hade något bättre för oss. De tog ett tag att komma hem haha. Från Hökåsen till stan är de väl runt en mil tror jag. Någon sa de iallafall;). Det var en trevlig kväll, och jag är astrött i benen idag haha.

Idag skulle jag sola i gropen med Simon, Wictor och Lollo. Men just nu ser inte vädret så lovande ut. :(


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0