¨ ericamichaela -

Otroligt stolt chey !

Hej sötnosar !

Idag så åkte jag och mamma ut och körde bil. Eftersom att de inte är några bilar ute på morgonen, iallfall på lördagar. Jag körde först på en parkering, sen så körde jag från en parkering till en annan. Sen så körde jag lite runt på olika ställen. Sen fick jag köra hela vägen hem. De gick as bra ! Eller mamma säger att jag kör för fort i kurvorna, vilker jag själv inte tycker haha;). Fick ett motorstopp när jag skulle svänga in vid församlingsgården i Hökåsen. Men då så startade jag bilen och kom igång igen. Jag är otroligt stolt över mig själv ! Starten är inga problem för mig längre. Nu säger mamma att jag bara ska öva på att svänga i rätt fart och hålla i ratten rätt haha :D!

Känner att jag också håller på att bli sjuk, de suger..

Btw, mina läppar sticker och är fortfarande svullna. Vad har hänt haha ?









Kommentarer
Postat av: Jessica

Verkar som alla har problem med statistiken.. Konstigt att dom inte rättar till det...



ha det bra!



Kram.

2011-04-10 @ 15:29:04
URL: http://jessicamh.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0