¨ ericamichaela -

Solen skiner

Hej sötnosar !

Idag efter skolan så drog jag ner på stan och träffade Carro. Jerry va sjuk så han kunde inte följa med, och Amanda följde inte heller med. Det blev en fika på Café Gränden. Haha vi satt i 3timmar och pratade, inte en tyst sekund. Underbart ! Så skönt att prata ur sig och skratta så man nästan viker sig dubbel :)!
Men imorgon så åker min kära vän Caroline till Thailand och blir borta i två veckor. Superskönt för henne, men jag kommer sakna henne massor !

När jag kom hem så blev det att springa Hubborundan. Men de gick inte så bra för jag fick typ astma igen. Men jag gjorde så gott jag kunde ! Här kommer en bildbomb haha !;)









































Haha lite bilder...



Kommentarer
Postat av: Malin

Va fina bilder :)



Sv: hahah jag vet!! Finns sjukt mycket roliga lappar på den hemsidan :D

2011-04-06 @ 22:29:29
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0