¨ ericamichaela -

Söta vänner

Igår bloggade jag aldrig på kvällen. De blev en liten grillkväll med bara några stycken, och de blir en till grillkväll ikväll haha :D! De va några som sköt en raket som var menad att träffa oss som grillade igår, rakt emot oss. Vi hade tur att den small 2m bort. Hur dum får man va ?  Om den hade smällt vid oss då hade ju de kunnat gå illa ? Smarta människor finns de !

Jag skrev ju i mitt inlägg under om att jag va lite ledsen för de där jag fick höra igår.
Men så får man så fina kommentarer av fina människor !

Hoppas ni ser bra ;)!





Å Johan min egen Paris Friend. You are so fashion, och en riktigt bra vän ! Blev faktiskt riktigt glad när jag såg kommentaren !
Blev också glad när jag såg Mallans kommentar !






Kommentarer
Postat av: jerry

jag ser inte :(

2011-04-21 @ 10:35:48

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0