¨ ericamichaela -

En ny familjemedlem

Hej hopp sötnosar !

Idag skulle vi ha hotell&turism från klockan 8.30-15.30. Men dagen började med att vi fick kolla på andra avsnittet av hotellpraktikanterna. Vi har redan sett ett. Efter de så fick vi rita och skriva hur vi vill att cafeterian i skolan ska se ut. Vad vi vill göra om å så. Och dom som har den bästa idén, deras ritning kommer dom att göra. Asså göra cafeterian som dom vill. Skoj :)! Min&Elins plan va asgrym !

Sen va de lunch, och efter de så gick vi till Djäkneberget och spelade brännboll, skitskoj fast att jag suger ;)! Sen hade vi lite frågesport, sen sluta vi. Klockan 13.30, as skön dag !

Efter skolan åkte jag hem med Jerry. Eller asså vi åkte på samma buss haha. Glad att jag har Jocke&Jerry i min klass, så skönt att känna några och kunna va sig själv ! Sen så har jag ju Elin nu, en rolig och supertrevlig tjej. Hon är med i vårat lilla ''gäng'':).

När jag kom hem somnade jag en liten stund, va supertrött ! Sen åkte jag och mamma till Rusta och Djurmagazinet. På Djurmagazinet så va de en liten kanin som råkade följa med oss hem. En liten honkanin, som vi har döpt till Wilda. Supersöt ! Jag kan lägga in en bild sen, men nu ska jag låta henne va ifred, hihi.



Jag&Elin när vi fikade igår. Snygg jag är va ?????



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0