¨ ericamichaela -

Lite om mig..

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Erika Michaela D'Adda.
02. Ålder: 16.
03. Vart bor du: Västerås, Hökåsen med mamma. Skiljebo med pappa.
04. Bor tillsammans med: Mamma, Thuva&Beccis. Och hos pappa med Pappa, Helena&Beccis.
05. Husdjur: En katt, en kanin och en hamster.
06. Färg på ditt hus: Rött, hemma hos pappa är de gult.

07. När är du född: 10 Januari 1995.

08. Klass: Ska börja gymnasiet, Hotell&Turism Citygymnasiet.
09. Vilket år tar du studenten: Antagligen 2014.

10. Något jobb: Nope.
11. När gick du upp i morse: 07:00.
12. När ska du sova: När jag är trött.
13. Duschat idag: Ja.
14. Kramat någon idag: Ja.

15. Pussat någon idag: Min lillasyster kanske, haha.
16. Vad har du ätit idag: Frukost lunch fika och kvällsmat.
17. Dagens klädsel: Jeans, röd vit randig tröja. Fast jag har precis bytt om till mjukisar och munktröja.
18. Dagens smink: Mascara, foundation, puder, solpuder, rouge och eyliner.

19. Dagens sötnos: Ingen speciell.

20. Dagens roligaste: Haha jag kommer inte på någonting !!

21. Har du många vänner: Jag har dom jag behöver.

22. Hur många har du kysst: Haha jag har inte räknaaat..
23. Vem kramade du senast: Thuva.

24. Vem saknar du: Caroline Marburger.

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Hoppas ingen..
27. Har du pojk-/flickvän: Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast: Pappa och de va igår, pratar inte så mycket i telefon haha..
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Philip Bromé: :D<3


FAVORIT:

31. Film: Finns otroligt många bra, men några är ''Min låtsasfru'', ''Pretty Woman'' och ''Mouline Rouge''.

32. Låt: Massa olika !

33. Mat: Haha ingen speciell.

34. Dryck: Äppeljuice.
35. Färg: Rööööd.

36. Tv-serie: Vänner har alltid varit min favorit fast att jag har sett alla avsnitt 100 ggr. Sen så va Off the map min favvoserie, men den la ju ner..

37. Stad: Ingen speciell, haha jag är inge bra på de här.
38. Land: Sverige&Thailand !

39. Ämne i skolan: Skulle kanske va musik eller slöjd för att man inte behöver göra så mycket(a)..
40. Tv program: De är ju nästan samma som serie;)..


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Malin, för att jag tog frågorna från henne:)!

42. Personen du pussade: Haha de är nog en hemlis, de va inte direkt en seriös puss..

43. Gången du spydde: Haha typ några dagar sen..

44. Gången du grät: Idag för de blixtra.. :(

45. Pizzan du åt: En svensson tror jag.

46. Gången du var i Göteborg: 1 1/2 år sen.

47. Gången du var i Stockholm: På grönan för någon månad sen.
48. Gången du duschade: Idag.
49. Gången du sov: Inatt.
50. Personen som såg dig gråta: Min familj när de blixtra. Fast jag gråter oftast inte när någon ser. Tycker bara de är jobbigt att förklara varför man gråter å så. Gråter mest för mig själv.

51. Svart eller vitt: Vet inte.
52. Hund eller katt: Båda.
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Gillar båda, man måste vara fest sugen för att festa och mys sugen för att mysa !!

54. Tvspel eller datorspel: Spelar inte så ofta haha..
55. Singel eller upptagen: Ja man vill väl va i ett förhållande men de är också skönt att varfa fri;).
56. Pussas eller kramas: Båda samtidigt !!
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Haha inget av dom !
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad, de vill väl alla ?
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Kollar ärligt talat inte på något av dom, men jag röstar nog på BB.
60. Har du svart hår eller blondt: Blondt.

61. Har du blåa ögon eller bruna: Bruna.

62. Choklad eller lakrits: CHPKLAD, jag hatar lakrits haha !

63. Göteborg eller Stockholm: Venneh,
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt. 
65. Coca cola eller fanta: Fanta.
66. Pizza eller kebab: Pizza.
67. Randigt eller prickigt: Randigt.
68. Älska eller älskas: Båda.
69. Leva eller dö: Leva tills jag dör !

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Haha för många för att räkna..

71. Personer du hatar: De finns en del, kanske inte ska säga deras namn. Alla kan få heta skitstövell.
72. Pojk-/flickvänner du haft: 1 seriös bara.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Haha ska jag börja räkna upp alla, då kommer de ta en evighet !

74. Glassar du ätit på en dag: 2 kanske, inte fan vet jag haha !
75. Nämn en festival du vill på nästa år: P&L !!

76. Gånger du haft minnesluckor: 0.
77. Gånger du varit hög: 0.

78. Personer du saknar just nu: Några.
79. Gånger ditt hjärta brustit: En gång på riktigt skulle jag tro. De va nog den värsta smärtan jag känt i mitt liv, att vakna och veta att du förlorat någon du älskar.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Hihihi..
81. Träffade du senast: Familjen min,

82. Sjöng du senast för: Mig själv.
83. Hade du senast en msn-konversation med: Ja de va ett tag sen så jag kommer icke ihåg.
84. Spelade du tvspel med senast: Venneh.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Ingen speciell.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Några stycken haha..

87. Förtjänar att dö: Anders Bre va han nu heter, jävla skithål..

88. Är söt: Många.
89. Vill du sova jämte inatt: Nån mysig.

 

VAD:
90. Gör dig glad: Att göra saker med såna som jag tycker om.

91. Gör dig ledsen: När de känns som att man inte har några vänner och att ingen vill ha med dig att göra.

92. Vill du helst göra nu: Inget speciellt.
93. Önskar du att du slapp göra: Rotfylla min tand..

94. Vill du ha nu: Långt hår.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: De är ett halvår kvar så jag vet inte.
96. Längtar du till: Nästa sommarlov..

97. Tycker du om dina betyg: Dom är bra.
98. Ångrar du i ditt liv: Finns inte tid för att ångra saker.

99. Är det bästa som hänt dig: Att jag fick lära känna Carro bättre förra sommaren så jag fann den bästa vännen man kan önska sig. Och sen såklart mina syskon.

100. Hur mycket är klockan: 20:45

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

ska vi följa varandra med bloglovin ? :)<3

2011-08-10 @ 23:23:12
URL: http://michelleevelina.devote.se
Postat av: malin

hihi :))))) hoppas allt är grymt med dig michis, miss you!

2011-08-11 @ 12:40:04
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0