¨ ericamichaela -

Lögarängen, tummen ner

Jag och Thuva bestämde oss för att åka till lögarängen idag och bada. Jag kollade deras hemsida först innan vi åkte så att de inte fanns någon åldersgräns. Vi tar bussen ner på stan och GÅR till lögarängen. Thuvis blir trött men när vi ser lögarängen så börjar hon springa. När vi kommer in så frågar hon i kassan hur gamla vi är, så säger jag att jag är 16år och att Thuva är 6år. Då säger hon att vi inte får komma in för man måste vara över 18år för att ta med sig någon som är under 12år in. Kul att dom skrev de på deras hemsida då ?! Vi åkte dit helt i onödan. Som tur va kunde mamma hämta oss och skjussa hem oss på sin lunchrast..

Men vad gör dom som får barn som är under 18år? Får inte dom komma in och bada med sin bebis ? Nej 16år tycker jag skulle vara en lämplig ålder. Jag är ju mogen nog att ta hand om min lillasyster på ett badhus  när de bara är hon och jag. Om jag hade med mig 5 ungar, så visst då skulle jag fatta. Men jag och Thuva, vi skulle ju vart tillsammans hela tiden. Nej jag vart besviken och sur eftersom att de inte stog någonting på hemsidan..





Kommentarer
Postat av: Jojjie Hongsrithong

hej fin blogg du kanske kan checka in min blogg och min nya videoinlägg. och jag hoppas att du är så snäll så du lämna lite kommentar om bloggen :)

http://jojjielitas.myshowroom.se

2011-08-17 @ 14:18:43
URL: http://jojjielitas.myshowroom.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0