¨ ericamichaela -

Thailand

De skulle inte va helt fel att åka till Thailand igen, jag har vart där tre gånger med pappa&Helena. Första gången kommer jag inte ihåg när de va, och dom bilderna har nog pappa. Andra gången vi va där va 2004, och de har jag bilder ifrån !

Jag&Beccis äter ananas och bananer ;)..




Jag&Beccis badar..





Beccis&Jag badar mer haha..



Jag&Beccis badar i poolen ;)..



Jag, hade gjort flätor i håret å allt;)..



Vi red elefant också..



Jag&Beccis vid ett litet vattenfall..




Jag haha..




2004 var då flodvågen kom. Vi skulle ha vart i Thailand över julen men de blev inte så som tur va. Vi åkte hem två dagar innan vågen. Ibland har man änglavakt !!

Förra året va vi i Thailand igen, då med Louise också ! :)

En gunga på en strand..



En till gunga;)..





Jag&Beccis..



Jag&Lollo..



Jag&Beccis..



Lollo&Jag..



Jag..



Pappa, Beccis, en supergullig tjej som vi träffa där på en salong, jag, Helena&Louise.
Saknar dom snygga benen haha !




Jag har lagt upp långt ifrån alla bilder men de skulle ta så himla lång tid ! ;)


Kommentarer
Postat av: -

riktigt kul o se bilder från thailand, skrev nyss om de på min blogg.. haha märke nyss att vi har lagt upp 2 precis likadana inlägg på våra bloggar, eller lika handling:p såg också i tidningen att du skulle börja på citygymnasiet, tänkte börja där..är de bra där o så?:)

2011-08-23 @ 21:13:33
URL: http://amber.myshowroom.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0