¨ ericamichaela -

Jag har klarat mig så länge, jag orkar inte falla en gång till

Hej på er !

Idag va de skola igen. Hände väl ingenting speciellt i skolan vad jag kan komma på.

Imorse innan jag gick upp så kände jag den här känslan att man är så kissnödig men att de kommer inte komma nåt när man ska kissa haha..
Sen idag i skolan blev de bara värre. Jag tror att lilla Michis har lyckats dra på sig en urinvägsinfektion om jag inte gissar fel. Känns precis som förra gången jag hade de.

Efter skolan så trodde jag att jag skulle hem till Sebastian och att han skulle hjälpa mig med matten. Men så blev de inte, fick jag reda på efter jag smsat tre gånger och ringt fyra. Så jag får försöka plugga in matten på nåt annat sätt.
Men jag klarar allt, jag är ju grym. Skulle behövt Belindas fina ord som jag brukar få på mina papper. När jag inte orkar nånting och känner att detta kan bli skit, så kan hon skriva dit: Du är grym Michis, kom igen !
Fina vänner har man allt !

Har precis skrivit klart min engelska bok recension. Skönt, har otroligt mycket att plugga den här veckan. Och jag känner mig ganska taggad på att plugga ikväll faktiskt, ovanligt.

Ha en bra kväll, jag undviker helst att ens gå nära toan. Fy fan för urinvägsinfektion..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0