¨ ericamichaela -

Bloggar med ett leende på läpparna

Hej sötnosar !

Idag vare som sagt nationellt prov i svenska. Läsförståelse. De va ganska lätt och de kändes som att de gick bra ! :)
Efter skolan åkte jag ner och solade på stan. Gash va skönt de är ! Men när jag ligger där tänker jag ändå på alla rynkor man kan få när man blir gammal pga av solning. Men men, nu ska jag leva i nuet ! ;)

När jag kom så somnade jag på soffan. Hade nästan somnat i solariet så va skit trött i huvudet.
När mami kom hem så åkte vi och badade. Men nu har simskolorna börjat, så hela badhuset är fuuuullllttt av mammor pappor och massa småbarn.. Fick även veta att de är simskola varenda dag förutom lördag och söndag. Men då är ju alla andra där. Så man kan inte få åka till badhuset längre och få en LUGN OCH SKÖN kväll med sin familj...

Nu på kvällen så har jag fått 2 superroliga saker ! :D
Min bikini som jag har beställt har kommit och hon ska skicka den till mig imorgon. Hoppas den kommer innan fredag då jag ska bada i skolan haha (a).
Sen fick jag veta att Oliver kanske kommer hit i sommar för han ska på nå moppegrejjs med Martin. Och då ska han bo hos Martin, då får jag äntligen träffa honom;).

Nu ska jag nog gå och kika på Sommar i Sverige.


Osminkad och fin haha...


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0