¨ ericamichaela -

En aning trött

Haha nu höll jag på att skriva godmorgon, de visar ju verkligen hur trött jag är !

Igår så tog jag bussen hem till min älskade Caroline. Vi snaccade massor, som vanligt när vi ses haha !
Sen gick vi över till Amanda där Johanna oxå va. Vi bastade och snaccade ännu mer. Kollade på melodifestivalen och sen på film.


Love u girls !

Sen kom typ Hjorth, Abbe och Hjorths kusin och några kompisar. Vi kollade på film, eller vi som var i sängen pratade mest haha.
Sen åkte killarna hem, men inte Abbe och Hjorth. Carro Amanda och Johanna somnade någongång väldigt sent. Men jag Abbe&Christoffer bestämde oss för att vara vakna hela natten. Haha vi tog massor av flumbilder, fast dom är på Mandis dator så dom har jag inte. Hade en kul kväll och natt med bästa tjejerna och roliga grabbar :)!


Abbe högst upp, sen Hjorth och längst ner jag som typ inte syns haha !

Imorse så väckte vi typ alla i rummet klockan kvart övet nio.
När jag kom hem så sov jag en liten stund. Men hela förmiddagen har mest vart en konstig dimma. Som om jag var bakis. Fast jag var ju bara trött !
Bråkade med mamma och var skittjurig. Inte okej, fast om jag får försvara mig så kommer jag inte ihåg hälften av vad jag sa :(!
Här är två bilder som jag har snott av Jojjo från imorse :)!


Abbe, Amanda, Jojjo och Hjorth


Abbe, Amanda, Hjorth, jag och Carro

Tack för den här roliga kvällen och natten !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0