¨ ericamichaela -

Favvotjejerna är på väg !

Sitter och väntar på att Carro&Johanna ska komma hit. Vi ska väl hitta på något skojj. Senare ikväll åker vi hem till Jerry och kollar på film eller gör något annat skojj !

Vi hade spanskaprov idag, gick bra tror jag;). Annars har jag väl inte gjort något speciellt idag vad jag vet.
Haha asså vilket dåligt blogginlägg det här blev.. Hade värsta blogglusten. Vart tog den vägen haha ?

Nu vet jag vad det var jag skulle skriva om :o!
Igår när jag var barnvakt åt Thuva så hörde jag att de small ute i förrådet. Vi har ett förråd på altanen. Jag blev skiträdd men intalade mig själv att de blåste ute. Och jag ville ju inte skrämma upp Thuvisen.
Imorse så frågade mamma mig om det var jag som hade öppnat grinden till altanen. Jag ba nej sluta nu, nu blir jag rädd på riktigt. Då gick hon ut och kollade. Då vare någon som hade vart in i förrådet och snott någonting :o!
När jag och Thuva var i vardagsrummet. Man ser liksom ut på altanen där. Men man kan inte riktigt se förrådet.
Jävla idiot/idioter:o! Jag avsäger mig alla barnvaktspass som jag måste sitta ensam hemma nu haha !

Nej nu ska jag väl dra mig härifrån för nu kommer dom om någon minut.

Puss !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0