¨ ericamichaela -

Fredagsmys

Äntligen helg !:)

Gick till skolan idag, fast jag hade lite feber. Men det var bara lite så.
Slutade tidigt. Åkte hem och nu har jag inte gjort nånting, slö som jag är.
Senare i eftermiddag åker jag till pappa;).

Jag har blivit sämst på att blogga dom senaste dagarna. Ni har inga förslag om vad jag ska skriva om :) ?

Juste, Thuva har haft en skitlös tand som jag inte har fått rycka ut. Och det har stört mig något enormt haha !
En larvig sak jag vet, men den iriiterade mig.
Men idag så sa jag till henne att hon skulle få en glass om jag fick rycka ut den. Då gapade hon haha ! :D
Den va skitlös så den trilla bort på en gång. Så nu har hon en framtand mindre, pluttan;).

Jag röck ut mina tänder själv när jag va liten när dom va lösa.
Men min lillasyster Rebecca, hon slet tydligen ut sina tänder när dom bara var lite lösa haha !




Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Härligt och höra hörru! och med mig är det super ;) Super skönt och va ledig en vecka nu.. Vad ska du hitta på denna lördag då?

2011-02-19 @ 12:35:28
URL: http://guevacci.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0