¨ ericamichaela -

Helt slut

Blev inget inlägg igår kväll. Ni ska få veta varför.

Igår så i skolan så hade vi två timmars håla. Då gick jag, Lollo, Simon och Joel hem till Simon och lagade pannkakor. Det blev typ skitmånga så de blev över haha !

När jag kom hem så duschade jag. Så åkte jag ner på stan och gick till spicy och träffade Carro, Elin, Johanna och Hjorth. Vi satt och snackade och skrattade massor. Sen drog Hjorth. Då satt vi tjejer kvar en stund. Men sen drog vi vidare och köpte chips haha.
Sen skulle vi åka til Gideonsberg. Då råka vi ta bussen åt fel håll, så vi fick åka buss i typ en timme för att vi skulle åka runt. Busschauffören bara skrattade åt oss när vi äntligen var framme. Vi fick även sitta i bussen och värma oss tills killarna som vi skulle träffa kom och mötte oss. Världens snällaste busschaufför var hon !

Vi gick hem till killarna som jag inte kommer ihåg vad alla hette. Vi kollade på en film som hette The Reef. Ingen speciell film sådär.
Jag började få skitont i huvudet kände jag. Men jag trodde de bara va vanlig huvudvärk.

Mamma kom och hämtade mig, Elin, Johanna och Carro och skjussade ner dom på stan. Jag och mamma åkte hem.
När jag kom hem hade jag värsta migränanfallet och kunde inte äta kvällsmat. Bums i säng blev de !
Tog ett bra tag innan jag somnade, eller så kändes de bara som en evighet för att jag hade så himla ont i huvudet ! När man har migrän vill man ju bara dö för att de gör så ont och man mår illa som en gris.

När jag vaknade imorse så var iallafall migränen borta. Men jag är helt slut i hela kroppen.
Hemsk kväll vart de ! :(

Men kvällen med tjejerna var iallafall rolig, som vanligt med dom. ;)







Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0