¨ ericamichaela -

Jag hatar söndagar

Dom suger för att de enda man tänker på hela dagen det är att de är måndag imorgon och det betyder skola ! :(
Men veckorna går skitfort nuförtiden, helgerna oxå. Först går veckan skitfort, sen går helgen ännu fortare. Man hinner ju inte med sitt liv haha !
Jag ser på min p-piller karta hur fort en månad går. Månaderna bara flyger iväg, najs ! För de betyder att det snart är sommar ! :D

Okej, idag ska jag nog göra några hemuppgifter som ska vara gjorda i skolan. Jag måste verkligen tvinga mig själv. För jag orkar inte sitta med dom dagen innan dom ska vara klara. De är jobbigt !

Btw, såg att videosarna inte går att se igen haha.. Aja, skitsamma.




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0