¨ ericamichaela -

Home

Hemma från skolan nu. Skönt, är bara imorgon och fredag kvar sen äre HELG !

Gjorde so prov idag. Tror de gick ganska bra i alla fall. Som ett plus på de så vare pannkaka i skolan. Ganska najs !;)

På slutet av skoldagen var alla trötta märktes de, hälften sov på lektionen och vi skratta som bara den.
Jag, Lollo, Sara&Martina skrattade åt när vi gjorde bort oss på konfirmationslägret. Jag kanske ska ta och berätta för dom som inte vet haha.
Vi tog med oss sprit till lägret och då vare en som skvallrade till assistenterna som sa till ledarna så dom kom på oss. Först sa dom att vi skulle få stanna ändå. Men dagen efter så skulle vi inte få de, så vi fick åka tåget hem. Och den tågresan var en av de roligaste sakerna i mitt liv. Eftersom vi inte hade sovit något på natten, alla var uppe och hade kul istället, så hade vi hög nivå på humorn ! Haha skitkul.

Då kanske inte allt var så kul just då för att man visste att man skulle behöva konfrontera föräldrarna, men nu i efterhand så kan man inte mer än skratta åt de. För att de va så osmart gjort och att de blev en sån kul grej haha ! :D Man lever ju bara en gång så vafan haha !

Men konfimerad blev jag :)!






Kommentarer
Postat av: louise

lääägg av, vad är det för biiild ?:(

2011-01-26 @ 15:55:26
URL: http://llouiseanna.bloggspot.com
Postat av: Anonym

stor besvikelse att du dricker :/du verkar vara värsta härliga tjejen men det känns så omoget/onödigt att dricka

2011-01-27 @ 20:10:20

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0