¨ ericamichaela -

I loved you first♥

Hej !

Idag så har jag ju vart hemma som sagt. När mamma kom hem så hämtade vi Thuva hos hennes kompis. Sen vidare till hälla. Hittade en toppenbra bh ! Inte ofta man hittar någon man verkligen gillar haha ! ;)
Plus att någon måste ha smygit in till mig för några veckor sen när jag sov, och gett mig en bröstförstoring eller nåt...

Imorgon är de skola för mig. Blir skönt de med.

Har tänkt massor idag. Jag kom fram till att jag gör saker för att folk ska tycka om mig aldeles för mycket. Vilket det är slut med.
Drömde häromnatten att folk snaccade massa skit bakom min rygg, så jag talade om för dom att, den dagen jag inte sitter i skolan, hoppas ni är nöjda då.
Fan va jag grät när jag vaknade ur den drömmen. Kände mig så illa behandlad. Plus att jag verkligen var arg på riktigt på de personerna som hade varit elaka. De kanske är så att jag är arg på dom redan nu, utan att jag riktigt vet om de (?)
Jag tror att jag tar ett steg tillbaka och håller mina tankar innuti min mun när jag tycker någonting när någon säger något. De kanske är det bästa.



Smile like you mean it..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0