¨ ericamichaela -

It's just tears and rain

Frågan är vad de är med mig nuförtiden. Jag känner mig ledsen all the time. Allt gör eller säger, tar jag ashårt. Tar åt mig av precis allt ! Även om de inte direkt är riktat mot mig, så tror jag att dom syftar på mig.
Jag kanske sitter hemma för mycket, jag är aldrig ute med folk längre. Vet inte riktigt varför, har typ stängt in mig. Kanske börjar bli rädd att släppa in folk på livet. Är nog rädd för att bli sårad, det är kanske därför. Jag har byggt en mur som endast dom som verkligen bryr sig om mig kommer innanför.

Saker känns inte likadant längre. De känns inte äkta.
Leendet känns fejkat med fel personer, men äkta med dom jag verkligen älskar. Dom som verkligen älskar mig.
Gråter gör jag inte heller. Vad är de som är fel ?

Nu ska ni inte behöva läsa mina deppiga inlägg. Behöver bara skriva av mig någonstans.



Saknar diggg..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0