¨ ericamichaela -

Jag fick hjärnan !

Min lillasyster Rebecca tänker inte efter ibland, så när hon säger saker låter hon verkligen blåst haha !
Som idag så kommer hon hem och letar efter sin bikini i tvättkorgen för att mamma hade sagt att den låg där.
Men då låg den inte där, då kommer hon och frågar mig:
- Mamma sa att min bikini låg i tvättkorgen, men de gjorde denn inte. Varför sa hon att den låg där då ?
Då sa jag:
- Hur ska jag kunna veta de ?
- Vart är mamma då ? sa hon.
- På jobbet, du vet ju att hon slutar kvart över fyra, sa jag.
- NEJ HUR SKA JAG KUNNA VETA DE?! skriker hon.

Sätt på hjärnan unge, haha ! ;)

Jaja, idag har jag bara vart i skolan. Inte gjort något speciellt. När mamma kommer hem så ska vi åka och bada. De är bra motion att simma vad jag vet. Så de är kanske de man ska göra. :)

Nu säger Rebecca att hon och hennes kompis ska ha datan snart. De är ju jag som sitter här nu. SUCK va irriterad jag blir !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0