¨ ericamichaela -

Morning !

Hello sötisar !

Har precis ätit frukost, och sitter här och kollar igen facebook lite snabbt. Vad skulle man göra utan facebook;) ?
Haha !

Hade förresten världens bästa dröm inatt. Och nej de va ingen snuskdröm haha. De va den underbaraste drömmen jag haft på vädligt länge. Jag önskade att vissa drömmar inte bara va just, drömmar.
Men men, that's life. Om man hade allt man ville ha skulle nog livet inte va så roligt. Då fanns det ju inget man kunde önska sig mer. No fun !

Snart ska jag dra och fixa mig till skolan. Sista dagen innan helgen nu ! N A J S !
Om ni får ett sms som de står bajs i någongång, så är det för att mobilen ändrar order najs till bajs. Va bara tvungen att säga de haha !

Ikväll kommer Jerry&Carro hit och spelar Buzz med mig, sen sover dom här. Superskojjs !



Hahah Carro, jag och Jerry. Jag älskar verkligen hur jag ser ut på bilden...


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0