¨ ericamichaela -

Sometimes you wish

Ibland önskar jag att jag var den tjejen som alla såg och tänkte, gash vilken brud ! Men å andra sidan, då vet man ju inte vilka som är ens äkta vänner och man vet inte heller om folk älskar en för den man är eller något annat.

Ibland önskar jag att jag var den tjejen som ingen såg, så att jag kunde tänka för mig själv och bara vara ifred. Ingen skulle lägga märke till hur jag klädde mig, eller något annat. Jag skulle inte oroa mig för att jag sa något som någon slänger ur sig en elak kommentar om.

Ibland önskar jag att jag hade de perfekta håret, den perfekta kroppen och att allt jag sa va bäst.

Ibland önskar jag, att du var här med mig...




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0