¨ ericamichaela -

Festivalhelg

I torsdags va jag med min familj på Cityfestivalen, på Daniel Adams-Ray, i fredags va jag med Lollo, Sara, Malva och Issa och kollade lite på Thomas DiLeva, sen på kvällen kollade jag med min familj lite på The Ark och igår va jag med Lollo&Daniel och kollade på Petter&September. Har vart full rulle hela helgen !

I torsdags så tog vi inga bilder tyvär.

I fredags:
(min syster som betalade sig in på Thomas DiLeva har tagit kort, men jag har tagit kort på The Ark)







Mina fina systrar !
Jag orkar inte lägga upp alla bilder eftersom att de tar superlång tid !






Jag har en film när skynket faller ner, men man måste tydligen lägga upp den på youtube då först, så jag lägger upp den filmen sen.



Och igår har jag inga bilder ifrån, jag ska ladda upp filmen så snabbt jag kan ! :)



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0