¨ ericamichaela -

Fint väder = ingen dator

Ja när de är fint väder så sitter man ju inte så mycket vid datorn, de är därför uppdateringen blir dålig.

Igår va jag och badade på Björnön med Thuva och Lollos mamma Pia. Sen lite senare så kom Lollo en stund. Det var riktigt varmt ute ! På kvällen åkte jag ner med min familj på Cityfestivalen och kollade på Daniel Adams-Ray. Gash han va så himla bra !!

Idag så är de molningt ute, men ändå varmt. Mamma sa att om de har vart riktigt varmt ute så kan de fina vädret trycka undan de dåliga. Och jag såg lite blå himmel imorse, så vi får väl hoppas.

Jag såg på Facebook att jag hade vunnit ett festivalband. Kul att man skulle ha hämtat de senast igår, men jag har mailat och frågat om jag kunde hämta de idag. För jag ska ändå ner på stan och träffa pappa. Vi ska äntligen få hämta ut min iPhone. Då kommer de komma lite mer bilder på bloggen hihi !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0