¨ ericamichaela -

Feber..

Hej sötnosar !

Idag så gick jag upp tidigt med mamma och skjussade Beccis och hennes kompis Jossan till zonträning i Köping. Tyckte inte att mamma skulle sitta och köra ensam så jag följde med. Älskar pratstunderna ensam med mamma !

Resten av dagen har jag bara slappat, vi skulle ha fiskat ikväll men både jag och mamma har feber. Men glöm att jag skippar skolan för de. Dom sista dagarna i nian ska jag ta vara på !

Imorgon bär det av med alla nior till Tortuna gropen, eller en av niorna är på Gröna Lund så de blir bara två nior. Det blir skoj. Jag och Lollo tar min moppe dit, men ingen av oss hittar. Två blondiner på moppe vilse i Tortuna kanske (?) Vi får väll se... ;)



Jag&Louise..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0