¨ ericamichaela -

Tårar för alla mina vänner

Usch nu känns allt så sorgligt, att man inte ska träffa alla människor varje dag. Jag har träffat Lollo varje skoldag sen i tvåan. Och nu ska man inte gå i samma klass längre, inte ens samma skola !
Jag kom ihåg att jag alltid tänkte att jag skulle gå samma linje som Louise när de blev dags. Men så kan man ju inte göra. Men jag skulle nästan kunnat gjort de för att jag tycker de ska bli så läskigt utan henne på en ny skola med nya människor. Hon har alltid vart min trygghet. Men nu är de slut med de, nu ska vi ut själva i vuxenlivet. Gymnasiet, läskigt när alla vuxna säger att nu ska du ut i vuxenvärlden. De känns konstigt..

Ååå jag vill bara va med alla nior just nu, de här suger !













































































Kommentarer
Postat av: louise

allt kommer gå så bra <3

2011-06-19 @ 12:58:05
URL: http://llouiseanna.blogspot.com

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0