¨ ericamichaela -

Blir lite trött ibland

Hej hopp !

Idag så vare bara att pallra sig till skolan. Skolsyster var inte i skolan så jag kunde inte ta någon alvedon/ipren. Så jag fick kämpa mig egenom dagen med ont. Mamma har pratat med tandregleraren, det är bara att stå ut. De ska gå över snart sa dom. Men jag tror inte dom är medvetna om hur svullen grejen mellan mina tänder är. Nu kanske ni inte fattar men såhär är det. Min glugg i munnen beror på att jag har en skinnbit som sitter mellan tänderna. Asså tandkött. Nu när dom drar ihop tänderna så har den klämts. Så den har svullnat upp och gör sjukt ont ! Den har svullnat på baksidan av tänderna också, så jag kan  inte bita ihop helt för då biter jag  på den och de gör svinont ! Men jag får väl stå ut..

Jag var borta förra veckan från skolan som ni vet. Och jag blir tokig när jag har vart borta och ingen har talat om för mig att vi har vissa saker som vi ska göra. Om man frågar får man bara svar som, nej men vi har inget speciellt.
Haha hatar de :(.

Imorgon hoppas jag också att jag får pengar för JOEL BOHLINS skoltröja. Sista datumet att lämna in pengar var för lite mer än en vecka sen. Shame on you Joel. Om du inte betalar snart så kommer tröjorna att skickas tillbaka. Och då är det ditt fel. So just pay :)!






Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0