¨ ericamichaela -

Broe's before hoe's

Nu har jag setat hemma i ungefär två veckor och vart med min familj. Jag bara älskar att vara hemma med dom, inget tutal om de ! Men när jag har gjort de, då vill jag inte gå ut. Jag orkar inte vara med kompisar, jag stänger in mig. I veckorna brukar jag inte va med folk, visst. Men på helgerna brukar jag ju umgås med Carro, Jojjo, Amanda, Jerry och ibland Elin. Men nu har jag inte träffat någon av dom på två veckor. Jo jag har ju träffat Jerry i skolan, men inte umgåtts haha. Saknar er alla masssooorrr !
Men jag njuter av min ensamhet ibland. Men det är inte bra för mig att sitta hemma, märker mamma på mig. Jag blir ledsen och lite smått deppig nästan haha.

Sen har jag fått en känsla på sistone att jag inte vill vara nära folk (mest killar), och jag vill inte att folk ''kväver'' mig. Jag är inte någons. Jag vill inte ha någon som talar om för mig vad jag måste och vad jag inte måste. Dessutom ska man kunna umgås med mina tjejkompisar också. Jag skulle aldrig lämna dom. Broe's before hoe's you know ;)!

Älskar mina vänner och skulle kunna offra min högra hand för dom, eller iallafall en liten bit av mitt lillfinger ;)!













Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0