¨ ericamichaela -

Det finns värre smärtor, vad gnäller jag för ?

Har så otroligt ont i munnen. Fy vad jag gnäller, ni måste ju bli otroligt trötta på mig. Förlåt:(. Men de är inte smärtan som är värst. De är att de typ kliar/kittlas/pirrar i tänderna. Och när de gör de så måste jag bita ihop skithårt så de gör ont. För de är skönare när de gör ont än när de pirrar. Alvedon hjälper inte heller. Aj:(!

Men egentligen ska jag inte gnälla. De finns otroligt värre smärtos, att få hjärtat krossat och trampat på, av antingen en kille eller av en vän. Kärlek kommer och går, men vänner dom består (?) Ibland kan man ju undra över de ''citatet'' eller vad de nu är för någonting. De är nog i de flesta lägen sant. Men man måste sköta om sina vänner, annars så har man dom inte kvar. Jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan mina vänner, bara för att jag har hittat min största kärlek. Visst har jag vart kär upp över öronen, man vill bara krypa under skinnet på den man älskar och stanna där för evigt. Men man måste ju tänka lite större, om jag nu skulle bli lämnad, då kommer jag stå där utan vänner. De skulle ju inte kännas så bra. Like I said yesterday, BROE'S BEFORE HOE'S BITCHES !

Och alla ni som kommenterar och läser min blogg, big love till er !

Hittade förresten en bild på Daniel Paris blogg på Justin Bieber. Han har klippt sig och ser mycket äldre och bättre ut, verkligen ett steg i rätt riktning Justin ! Plus, I love Daniel Paris, han kan förgylla ens dagar, big kiss to him !





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0