¨ ericamichaela -

Ge mig tillbaka den kroppen tack !

Ah tjena;).

Jag har gått upp i vikt, och de är något jag är helt medveten om. Jag är så otroligt slö så de finns inte. Men jag har också skyllt lite på vädret, för de har inte vart så bra väder så man har velat gått ut och gått eller nåt. Men nu satt jag och kollade på bilder sen Thailand. När vi va  där så sprang ju jag och Lollo på stranden varannan dag. Och maten i Thailand innehåller knappt något fett alls. Så på bilderna så ser man att när vi står på flygplatsen och ska åka hem så har vi gått NER i vikt. På semester liksom haha ! Jag älskar Thailand, god mat som är super smal !
Här är bilden där mina ben är as snygga !



Nu äre skärpning som gäller Michaela !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0