¨ ericamichaela -

''Inatt dör jag''

Godmorgon sötnosar !

När jag gick och la mig igår kväll så tänkte jag, inatt dör jag. Min mun gjorde så jävla ont. Och inatt vaknade jag vid halv tre tiden och munnen värkte som jag vet inte vad. Jag låg vaken i ungefär två timmar till. Sen somnade jag. Kul att alvedon inte ens hjälper liksom. Imorse fick jag en alvedon forte av mamma, alltså en extra stark alvedon. Tror ni att smärtan har släppt eller, nej glöm att den har de...:( Har bara kunnat äta några skedar fil till frukost, kan inte bita eller något. Och våran första lektion i skolan idag är hemkunskap. Får väl bara kolla på maten, om de inte är mat man kan mosa med tungan. Å gash de här är inte skönt..:'(

Hoppas jag klarar mig egenom skoldagen. Då är jag glad.



Så otroligt söt och sorglig bild..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0